Julpaus för damhandboll i matcher

Fast min egen blogg är den jag primärt vill skriva på, så har jag deltagit i den fina sidan Klibba.com som fungerar som den överlägset effektivaste handbollsportalen för raportering av Finsk och internationell handboll, från Finland. Jag skrev ett litet skriveri om damhandboll på finska till sidan och kan hittas i nedanstående länk.

http://www.klibba.com/handis/naisten-sm-sarja-joulutauolle-miten-syksylla-menikaan/

För övrigt vill ja önska alla en riktigt god jul och kommer på julhelgen att göra en lite granskning av hur året gått för min blogg, så ännu hinner det komma lite till hit. 🙂

Men god jul och gott nytt år!
-Andy

Leave a Reply

