Ny månad

April, nu har den nya månaden börjat. Vi börjar med att kolla blogg statistik:

Månad | Posts |
| 01 | 11st |
| 02 | 11st |
| 03 | 13st |

Dagar i mars var 31, så ännu blev det från 50% gränsen men det blev bättre. Det jag också kom på här under månaden att alla bloggningar skulle vara bra att innehålle en bild eller två, så jag har börjat lägga in av dem. Då jag läst mina egna bloggningar så är det faktiskt skoj att ha lite bilder med bland teksterna. Vad tycker du?

Det har varit påskveckoslut och både fredagen och idag måndag har varit helger så det har varit arbetsledigt, skönt.

Vi har stornjutit att få spendera tid med familjen och det har märkts att min närvaro och deltagande i större mängd med Amelie också lättat på Annikas börda. Sen till vår tur så har Amelie annars också varit på gott humör. Det har ju hjälpt en hel del. Igår söndag var vi och äta hos Annikas föräldrar och idag hos mina och det har också varit jätte skoj, och OJ vad god mat vi fått. Eller vad säger du om förrätten mamma lagade idag…MUMS!

1.4.2013 Mammas förrätt

Nu är det dock dags att äta lite kvällstugg och sen och sova, skall ju i morgon på arbete igen.

Leave a Reply

